Gribi dzīvot? Balso!

Jo tuvāk nāk vēlēšanas, jo dīvainākus saukļus nākas lasīt internetā. Tikko pastkastītē iekrita vēstule, kuras tematā bija rakstīts: “Gribi dzīvot? Pārsūti tālāk.” Nodomāju, ka parastā ķēdes vēstule par to, ka man tagad saplīsīs spogulis, izlādēsies telefons vai uzkārsies windows, ja nepārsūtīšu, bet nē – tas ir aicinājums balsot par 5. sarakstu.

Es nezinu, kā ir ar pārējiem e-pasta lietotājiem, bet manī nerodas nekāda cieņa pret partiju, kas sūta spamu. Nu kaitinoši. Varēja jau labāk kādu ūdens pudeli izmaksāt kā Labās Latvijas apvienība Aglonā. 😀

2 thoughts on “Gribi dzīvot? Balso!

  1. Man gandrīz katru dienu fiziskā pastkastīte ir piebāzta ar partiju spamu. Pie tam tikai retajai ir drukāts uz normāla avīžpapīra. Pārējais ir sadrukāts uz tāda papīra, ko pat krīzes laikā “domāšanas telpā” nevar izmantot. 😀

    1. Nu man fiziskas pastkastītes vispār nav, arī pa ielām daudz nav jāstaigā, tāpēc mani vēlēšanu pasākums tikai internetā traucē. Katrā ziņā, varētu partijas labāk to spama naudu kādam labam darbam izmantot, tā būtu labāka reklāma.

Komentēt

