Kā es visādus nieciņus iekš DealExtreme pirku

Labi zināms ir fakts, ka interneta plašumos var iegādāties visneiedomājamākos nieciņus, visādus Latvijā neatrodamus vadiņus vai pat nopietnas un reizē neticami lētas mantas. Vajag tikai prast atrast. 🙂 Tā nu es pirms kāda gada izlēmu paskatīties, vai DealExtreme veikals tiešām man santīmus vērtu nieciņu par velti piegādās no Honkongas līdz pat mājām Latvijas tālākajā galā.

Wireless Optical Mouse

Datorpeļu izvēle ir diezgan plaša šajā veikalā. Es vēlējos wireless pelīti, kas būtu maziņa un spētu raidīt signālu uz kompīti no vairāk nekā 30 cm liela attāluma. Šī pelīte ir tieši tāda. 🙂 Tā uztver signālu pat pāri Lielajai istabai mājās un ir tiešām kompakta. Vienīgais mīnuss šim ķīniešu brīnumam ir savienojamība ar datoru. Pieslēgšanas pogu var nākties pat kādas 8 reizes nospiest, kamēr dators saprot, ka viņā kaut kas ir iesprausts. Bet par šādu cenu nelielu čakariņu var paciest.

Motion Activated Quit Smoking Ash Tray

Šis pelnutrauks ir piemērs dāvanai ar nelielu mājienu. 🙂 To pasūtīju savai draudzenei. Šīs mantiņas kvalitāte bija pašausmīga, kastīte ceļā bija samīcijusies, bet nu, kad pasūtīju, to jau varēja arī sagaidīt.

FM Transmitter MP3 Player

Par šo pirkumu joprojām esmu sajūsmā! Mana pirmā mašīna bija B4, kam bija kasešu maģītis. Es neciešu, ja nevaru kontrolēt, ko klausos. Un mājās ir iespējams labi uztvert tikai ~ 3 radiostacijas. Šī tad nu ir lieliska iespēja klausīties mīļāko mūziku, nepērkot jaunu maģīti. Mantiņa liekas iekšā piepīpētājā un raida radio viļņus. Sava auto maģīti tad jānoregulē uz šiem viļņiem un mūzikas kastīte ir gatava. Pelēkās mantiņas raidītais signāls bija tīri pieklājīgs, pat nedaudz stiprāks/skaidrāks par 2x dārgākas tāda paša tipa mantiņas raidīto. Diemžēl nebija iebūvētās atmiņas, tāpēc spraudīju iekšā flešu.

Flashlight Keychain

Lukturīti pasūtīja mans brālis, kad rakstīja kaut ko fizikā par saules enerģijas izmantošanu. Mazs, parocīgs, lēts nieciņš. Gaismiņa ir spilgta un ērti ieliekama kabatā neparedzētiem gadījumiem. 🙂

USB 2.0 Flash

Mazs, jauks Flash. Turu to savā maciņā, ko daudz izsmej niecīgo izmēru dēļ. Man paveicās un ķīnieši bija kaut ko sajaukuši – ielikuši manā paciņā divus sudraba brīnumiņus viena vietā. Es jau nesūdzos. 🙂

MicroSD/TF Flash Memory Card (2GB)

Ieliku šo kartiņu savā Nokiā, pagaidām iet tā pat kā iepriekšējā oriģinālā 1 Gb karte. Jauks adapteris, lai varētu ielikt datorā kā karti, nevis tikai caur Nokias vadiem slēgt klāt. Tikai kaitina tas NONAME nosaukums, kas parādās datorā. 😦

Secinājumi

Iekš DealExtreme var atrast visādus pārsteigumus sākot ar tumsā spīdošiem prezervatīviem, turpinot ar suņu nagu griežamajām šķērītēm un beidzot ar neskaitāmām iPhone, Blackberry un Nokia kopijām par ~ 40 Ls, ko nav žēl pēc pāris mēnešiem pazaudēt. Protams, par kvalitāti te runāt nevar, neko dārgu ņemt te es neriskētu, bet visādi nieciņi par pāris santīmiem ir superīgi.

Vienīgais, ar ko jārēķinās, ka mantiņas nāk lēni līdz mazajām Latvijas pilsētām. Parasti es sāku brīnīties, kur psūtījums palicis, ja nav nekādu ziņu 3 nedēļas pēc pasūtīšanas.

Bet no otras puses, ja piegāde ir par velti, un nav jāmaksā ne santīms, ja šodien pasūtu skropstu tušu, bet rīt auskariņus, tad man pat piegādes ātrums neliekas tik kaitinošs. 🙂

7 thoughts on “Kā es visādus nieciņus iekš DealExtreme pirku

  1. Arī Rīgā 3 nedēļas no ķīniešiem ir normāli. Parasti līdz 4 vai 5 nedēļām atnāk. Retos gadījumos ir bijis pat līdz 2 mēnešiem jāgaida.

  2. Es ap 4.-6. augustu pasūtīju kopumā 5 paciņas. Pirmā pienāca jau 14.08., svētdienu nomētājās pasta nodaļā, un jau 16. datumā aizgāju pakaļ. Pats biju reāli izbrīnīts par tik ātru piegādi, jo biju internetā salasījies, ka parasti esot vairāk kā 3 nedēļas.

  3. no dealextreme parasti mēneša laikā atnāk. pasūtīju to pašu fm transmiteri 7,5 dolāru vietā iekš ebay par 3,5 ar visu piegādi. Jāskatās, kā kuru reizi – dažkārt vienā vietā ir dārgāk, citreiz ir lētāk, piemēram GPS aparāti ir lētāki iekš dealextreme. ir vēl daudzi ķīniešu veikali līdzīgi dealextreme, tikai nav pārbaudīti līdz galam.

Komentēt

