Kā es gāju pirmos geokešus meklēt

Jau kādu laiku dažādās vietās parādās raksti par geokešu (geocache) medībām. Ja jūs nezinat, par ko es runāju, varat palasīt pamatinformāciju te. 🙂

Tad nu gadījās divas pilnīgi brīvas dienas rīgā un es nolēmu arī pati izmēģināt. Pirmajā pastaigā pa apkārtni ņēmu līdzi arī draudzeni, kas neko nebija dzirdējusi par šo padarīšanu, un saprata, ka viņa netiek izjokota tikai tad, kad pie Saules akmens satikām vēl divas cilvēku grupiņas, kas sazvērnieciski jautāja: “Jūs arī meklējat?”

Sākumā es mēģināju atrast tiešām nepārprotamus mērķus. Pirmais netraucēti atrastais bija pie Lielā Kristapa statujas. Tumšā naktī mēs apgrābstījām baltās mājiņas visas malas, es vairākas reizes izlikos, ka sienu kurpi, lai nepievērstu tūristu uzmanību. 😀 Kad kastīte bija atrasta, mēs arī beidzot sapratām, cik atkarību izraisoša šī nodarbe varētu būt.

Pēc tam jau bija vienkāršāk, jo nojautām, ko un kur būtu jāmeklē. Tāda kā sazvērestības pieskaņa šai spēlei – ieej muzejā un darbiniece uzreiz jautā – jums parādīt ekspozīciju vai jūs kaut ko meklējat? 🙂 Ja nezini, tad vari sēdēt uz soliņa, kuram pielikts geokešs un neko nenojaust. 🙂

Jauks bija geokešos atrastās mantiņas, īpaši naudiņas un logbooki. Viens ir internetos lasīt par ārzemniekiem, kas arī Rīgā meklē, bet pavisam kas cits – lasīt ierakstus no Čikāgas un Prāgas vienā mazā lapiņā. Tāda globalizācijas dvesma.

Nu ko, esmu ieintriģēta, būs šai lietai jāpievēršas nopietnāk. Tagad varēšu arī ceļojot meklēt noslēptās bagātības. 🙂P.S. Staigājoties pa rīgu izmantoju GeoShrine savā Nokia 6210 Navigator. It kā jau atrast kaut ko var, bet mans telefons silst, kad izmantoju šo programmu un diezgan ātri izlādējas. Ar parastajām kartēm tas nav tik manāmi. Varbūt ir kādi ieteikumi, kādu programmu labāk varētu izmantot geokešu meklēšanai ar šo telefonu?

4 thoughts on “Kā es gāju pirmos geokešus meklēt

  1. Sveicināta slēpņotāju bariņā! 🙂 Prieks par to, ka sākumā izlasīji un saprati, kā tas darāms, nevis kā vairums jauno censoņu – iet meklēt “kaut ko”, “kaut kā” un beigās viss izpostīts..
    Šeit – http://bit.ly/c4FiBo – var izlasīt, kādas programmas es izmantoju, dodoties slēpņot (pabrauc uz leju, tur ir “Telefons un programmatūra”
    Ar jautājumiem vari droši griezties geoforums.lv vai jautāt man..

    1. Paldies par info tavā rakstā! Nokia Sports Tracker bija tieši tas ko meklēju. 🙂 Arī citas aprakstītās programmas tiks izmēģinātas, gad nākošreiz iešu slēpņot.

Komentēt

