#1 Ko es zināju par kojām, pirms nonācu te?

Pirmo reizi aizdomājos, ka arī man būs iespēja izdzīvot aizraujošus brīžus kojās, kad topā bija ieteikt citiem izlasīt 711a istabiņas piedzīvojumus jaunajā sekoman blogveidīgajā veidojumā. Jau vairāk kā gads ir pagājis, bet galveno varoņu nikus es neesmu aizmirsusi – Sotaks, Speķis un Borts. 😀 Tagad, pēc pus gada šajā vietā, liekas pilnīgi normāli, ka cilvēkiem ir tādas iesaukas (es pazīstu Kretīnu, Mataino, Nāvi.. :D)

Es atļaušos arī citēt manu visu laiku mīļāko tvītu, vai kā nu to latviešu versijā sauc: 11 bundžiņas Pringles pakā un vēl vāku uzlikām virsū! Inženieri, joptvai 😀 (publicēts 26/11/08)

Neliels priekšstats par dzīvi kojās radās arī palasot draugu domubiedrus, bet visumā es secināju, ka tiek organizēti pāris lielāki pasākumi, ir iespējams atrast un aizņemties praktiski jebko, sākot no telefonu lādētājiem, matu fēniem un beidzot ar kartupeļu cieti. Teorētiski iespējams nopirkt ledusskapi vai iemainīt to pret pāris aliņiem. 🙂

Nostāsti par “koju dzīvi” gan ir ļoti atkarīgi no konkrētās vietas, kur cilvēks ir dzīvojis. Aizdomīgie stāsti par gulēšanu, kamēr blakus gultā tiek darītas nepieklājīgas lietas, ir daļēji piedzīvoti. Arī stāstu par peles ķeršanu ar rokām es pati esmu jau piedzīvojusi. 🙂 Tomēr visdīvaināk es izskatījos, kad meklēju wikipēdijā, kā sauc to kukaini, kas pastaigājās pa manu matemātikas kladi. Nez kāpēc biju iedomājusies, ka es tieku tikai biedēta, kad vasarā tiku brīdināta par jaunu zināšanu briesmām. 😀

Komentēt

